Medewerker Verkoop Binnendienst

Zoomfunctie

Moeite met het lezen van de tekst? Vrijwel alle populaire browsers geven u controle over hoe groot websites worden weergegeven.

  • Windows
    Mac OS
  • Zoom in
  • Zoom uit
  • Zoom 100%
  • Muiswiel op / neer

Medewerker Verkoop Binnendienst

Samen werken aan diergezondheid, in het belang van dier, dierhouder en samenleving. Dat is de missie waar we bij GD al honderd jaar voor staan.

Royal GD is een onafhankelijk en marktgericht bedrijf. Met circa 500 medewerkers werken we elke dag aan de gezondheid van landbouwhuisdieren en gezelschapsdieren. Dit doen wij samen met dierhouders, dierenartspraktijken, overheden en het bedrijfsleven. GD, gevestigd in Deventer, is actief op de Nederlandse markt en onderneemt steeds vaker internationale activiteiten. In 2020 realiseerde GD een omzet van 80 miljoen euro.

De combinatie van diagnostiek en diergezondheidsexpertise is wat ons zo uniek maakt. Hiermee kunnen we producten en diensten aanbieden die niet alleen zorgen voor verbetering van de diergezondheid, maar ook voor de klant gemak en een goed rendement  opleveren.

Het team Contract Research & Consulting (CRC) levert diensten voor accounts als farmaceuten, veevoerindustrie, sectorpartijen en de overheid. Een van deze diensten die vanuit CRC binnen het account Overheid & Monitoring wordt gecoördineerd is de diergezondheidsmonitoring. In nauwe samenwerking met de diersectoren worden met o.a. de instrumenten pathologie en veekijker diergezondheidssignalen vanuit het veld opgepikt en op een gestructureerde wijze gemonitord en gecommuniceerd naar de opdrachtgevers.

De afdeling

Ter versterking van onze team CRC zoeken we een enthousiaste 

Medewerker Verkoop Binnendienst  (32 - 40 uur)

De functie

  • Het verlenen van ondersteuning aan het account Overheid en Monitoring 
  • Het verlenen van accountmanagement- en projectmatige ondersteuning aan projecten, zoals het opstellen en het bewaken van contracten en waar nodig aansturing op inhoud, tijd en geld 
  • Ontvangst en verwerking van (buitenlandse) klantvragen/opdrachten per telefoon en e-mail
  • Het inregelen, coördineren en bewaken van klantopdrachten voor verschillende producten en diensten
  • Het effectief afstemmen met de interne organisatie, zodat klantopdrachten tijdig en conform afspraak worden gerealiseerd
  • Ondersteuning bij interne en externe communicatie, marketing, pr-activiteiten en marktonderzoek, website en nieuwsbrieven
  • Ondersteuning bij het organiseren van trainingen, cursussen en congressen
  • Voorbereiden van bezoeken aan internationale beurzen en congressen
  • Organiseren van en participeren in interne en externe werkgroepen
  • Voorbereiden en notuleren van interne en externe overleggen 

In deze functie draag je bij aan het goed laten verlopen van de monitoringswerkzaamheden en lever je een bijdrage aan het voortdurend verbeteren van de monitoringssystematiek. Daarnaast ben je veel in contact met (inter)nationale klanten uit de farmacie en veevoerindustrie. Het is een echte regelfunctie, waarbij doortastendheid, creativiteit en het houden van overzicht belangrijk zijn evenals gevoel voor representatie en het nemen van verantwoordelijkheid. 

De ideale kandidaat

  • HBO werk en/of denkniveau
  • Kennis en ervaring met project- en bedrijfsmatig werken. 2 – 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie
  • Ervaring met het plannen en organiseren (van o.a. trainingen) is een sterke pré
  • Goede communicatieve, organisatorische en sociale vaardigheden
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Beheersing van het Office pakket
  • Stressbestendig, enthousiast en oplossingsgericht
  • Beschikt over een gezonde dosis humor en voelt zich thuis in een klein team, binnen een dynamische organisatie

Wat bieden we?

Naast een leuke baan en een marktconform salaris bieden wij je een aantrekkelijk en breed pakket aan arbeidsvoorwaarden. GD heeft een bedrijfseigen CAO en aanvullende regelingen. Het arbeidsvoorwaardenpakket bestaat onder andere uit een vaste eindejaarsuitkering, 25 vakantiedagen en 11 adv-dagen, flexibele werktijden, mogelijkheid uitruilen van arbeidsvoorwaarden, bijdrage premie zorgverzekering en een prima pensioenregeling.

Waar kom je te werken?

Voor de bijna 5 miljoen laboratoriumbepalingen die we per jaar uitvoeren, hebben we één van de grootste en modernste veterinaire laboratoriums ter wereld tot onze beschikking. Daarnaast beschikt GD over een team van dierenartsen, specialisten en wetenschappers. Zij voeren de diergezondheidsmonitoring uit, doen praktijkgericht onderzoek en ontwikkelen programma’s voor dierziektepreventie en –bestrijding. Samenwerken is voor ons vanzelfsprekend. GD is een bedrijf met een gezonde ambitie, waar je ruimte krijgt om initiatief te nemen.

Interesse?

Herken je jezelf in dit profiel en ben je enthousiast over deze functie? Via het sollicitatieformulier kun je jouw motivatie en curriculum vitae uiterlijk 31 januari as. uploaden.

Inhoudelijke vragen over de functie kunnen worden gesteld aan Lotte Roos, Businessmanager Overheid en Monitoring, telnr. 088 209 4782 of Berend Oosterhuis, Manager CRC, telefoonnummer 088 209 4755. Voor meer informatie over GD verwijzen we je naar onze website. 

Een assessment en/of persoonlijke profielanalyse kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.



Oude browser

We zien dat u gebruik maakt van een verouderde browser. Niet alle onderdelen van de website zullen daardoor goed functioneren. Download nu de laatste versie van uw browser om veilig te kunnen surfen.

GD maakt gebruik van cookies om onze website te analyseren en de functionaliteit te verbeteren. Meer info vind je in ons cookiebeleid.