Medewerker Klant Contact & Administratie (32 - 40 uur)

Zoomfunctie

Moeite met het lezen van de tekst? Vrijwel alle populaire browsers geven u controle over hoe groot websites worden weergegeven.

  • Windows
    Mac OS
  • Zoom in
  • Zoom uit
  • Zoom 100%
  • Muiswiel op / neer

Medewerker Klant Contact & Administratie (32 - 40 uur)

Samen werken aan diergezondheid, in het belang van dier, dierhouder en samenleving. Dat is de missie waar we bij GD al honderd jaar voor staan. Royal GD is een onafhankelijk en marktgericht bedrijf. Met circa 500 medewerkers werken we elke dag aan de gezondheid van landbouwhuisdieren, paarden en gezelschapsdieren. Dit doen wij samen met dierhouders, dierenartspraktijken, overheden en het bedrijfsleven. GD, gevestigd in Deventer, is actief op de Nederlandse markt en onderneemt steeds vaker internationale activiteiten. In 2020 realiseerde GD een omzet van 80 miljoen euro.

De combinatie van diagnostiek, R&D en diergezondheidsexpertise is wat ons zo uniek maakt. Hiermee kunnen we producten en diensten aanbieden die niet alleen zorgen voor verbetering van de diergezondheid, maar ook voor de klant gemak en een goed rendement opleveren.

 

De afdeling

De afdeling Klant Contact & Administratie (KCA) vervult als commerciële binnendienst voor onze diersectoren en GD een belangrijke rol. KCA adviseert dierhouders en dierenartsen over alle producten en diensten van GD. Daarnaast verricht KCA alle interne administratieve werkzaamheden voor de certificeringsprogramma’s, andere (verplichte) programma’s, deelnames en projecten. De afdeling werkt hiervoor nauw samen met de sectoren.

 

Ter versterking van deze afdeling zijn wij op zoek naar een enthousiaste 

Medewerker Klant Contact & Administratie (32-40 uur)

 

De functie

Als Medewerker KCA ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant (dierhouders en dierenartsen) en tevens de schakel tussen klant en interne organisatie. Je voorziet de klanten van snelle en juiste telefonische adviezen over de (uitvoering van) het grote aanbod producten en diensten van GD. In deze dynamische functie ben je verantwoordelijk voor het optimaal laten verlopen van de klantcontact- en administratieve processen. Door jouw pro actieve instelling lever je een bijdrage aan een optimale klantbeleving. Je bent gericht op samenwerken en zorgt voor een actuele en overzichtelijke administratie.

 

De ideale kandidaat

  • Heeft een MBO++/HBO werk- en denkniveau en grote affiniteit met diergezondheid
  • Heeft gevoel voor klanttevredenheid, van nature een proactieve houding en is oplossingsgericht
  • Is communicatief sterk en bekend met verschillende software systemen
  • Heeft aantoonbare ervaring met klantcontact, telefonisch of andere kanalen
  • Heeft affiniteit met de sector, veehouders en dierenartsen
  • Is sterk in het leggen van verbanden en kan logisch redeneren.

 

Wat bieden we?

Naast een leuke baan en een marktconform salaris bieden wij je een aantrekkelijk en breed pakket aan arbeidsvoorwaarden. Het maximum bruto maandsalaris in de schaal is € 3.219,-. GD heeft een bedrijfseigen CAO en aanvullende regelingen. Het arbeidsvoorwaardenpakket bestaat onder andere uit een vaste eindejaarsuitkering, 25 vakantiedagen en 11 adv-dagen, flexibele werktijden, mogelijkheid uitruilen van arbeidsvoorwaarden, bijdrage premie zorgverzekering en een prima pensioenregeling.

 

Waar kom je te werken?

Voor de bijna 5 miljoen laboratoriumbepalingen die we per jaar uitvoeren, hebben we één van de grootste en modernste veterinaire laboratoriums ter wereld tot onze beschikking. Daarnaast beschikt GD over een team van dierenartsen, specialisten en wetenschappers. Zij voeren de diergezondheidsmonitoring uit, doen praktijkgericht onderzoek en ontwikkelen programma’s voor dierziektepreventie en -bestrijding. Samenwerken is voor ons vanzelfsprekend. GD is een bedrijf met een gezonde ambitie, waar je ruimte krijgt om initiatief te nemen.

 

Interesse?

Herken je jezelf in dit profiel en ben je enthousiast over deze functie? Via het sollicitatieformulier kun je jouw motivatie en curriculum vitae uiterlijk 11 juni 2021 uploaden. 

Inhoudelijke vragen over de functie kunnen worden gesteld aan Bart Ottenhof, Manager KCA,  telefoonnummer 06-20880851. 

Solliciteren

Een assessment en/of persoonlijke profielanalyse kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

 

sibila

GD'er aan het woord

“Als iemand belt met een probleem struin ik het hele bedrijf af op zoek naar een oplossing. Van dierenarts tot laboratorium. Als een probleem is opgelost en een dierenarts of veehouder is blij, dan is mijn dag geslaagd.” - Sibila van der Burg, medewerker Klant Contact & Administratie

Lees hier het verhaal van Sibila

 

Oude browser

We zien dat u gebruik maakt van een verouderde browser. Niet alle onderdelen van de website zullen daardoor goed functioneren. Download nu de laatste versie van uw browser om veilig te kunnen surfen.

GD maakt gebruik van cookies om onze website te analyseren en de functionaliteit te verbeteren. Meer info vind je in ons cookiebeleid.