Medewerker Verkoop Binnendienst

Zoomfunctie

Moeite met het lezen van de tekst? Vrijwel alle populaire browsers geven u controle over hoe groot websites worden weergegeven.

  • Windows
    Mac OS
  • Zoom in
  • Zoom uit
  • Zoom 100%
  • Muiswiel op / neer

Medewerker Verkoop Binnendienst

Samen werken aan diergezondheid, in het belang van dier, dierhouder en samenleving. Dat is de missie waar we bij GD al honderd jaar voor staan.

Royal GD is een onafhankelijk en marktgericht bedrijf. Met circa 500 medewerkers werken we elke dag aan de gezondheid van landbouwhuisdieren en gezelschapsdieren. Dit doen wij samen met dierhouders, dierenartspraktijken, overheden en het bedrijfsleven. GD, gevestigd in Deventer, is actief op de Nederlandse markt en onderneemt internationale activiteiten. In 2018 realiseerde GD een omzet van 60 miljoen euro.

De combinatie van diagnostiek en diergezondheidsexpertise is wat ons zo uniek maakt. Hiermee kunnen we producten en diensten aanbieden die niet alleen zorgen voor verbetering van de diergezondheid, maar ook voor de klant gemak en een goed rendement opleveren.

De afdeling

Het team Contract Research & Consulting (CRC) levert diensten voor accounts als farmaceuten, veevoerindustrie, sectorpartijen en de overheid. Vanuit CRC wordt verder de diergezondheidsmonitoring gecoördineerd. In nauwe samenwerking met de diersectoren worden met de instrumenten pathologie en veekijker signalen vanuit het veld opgepikt en op een gestructureerde wijze gemonitord en gecommuniceerd naar de opdrachtgevers.

Het team Business Development (BD) is verantwoordelijk voor het signaleren en ontwikkelen van nieuwe businesskansen, gericht op nieuwe verdienmodellen voor GD. Tevens het signaleren van kansen voor GD op het gebied van Mergers & Acquisities.

Tenslotte maakt het team van GD Academy deel uit van Business Development. Zij is verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen en coördineren van de GD Academy activiteiten, waarbij ze trainingen en cursussen aanbieden op het gebied van diergezondheid aan zowel nationale als internationale klanten.

Ter versterking van onze businessunits Contract, Research & Consulting en Business Development zoeken we een enthousiaste

Medewerker Verkoop Binnendienst (40 uur)

De functie

  • Ontvangst en verwerking van (buitenlandse) klantvragen/opdrachten per telefoon en e-mail.
  • Het inregelen, coördineren en bewaken van klantopdrachten voor verschillende producten en diensten.
  • Het effectief afstemmen met de interne organisatie, zodat klantopdrachten tijdig en conform afspraak worden gerealiseerd.
  • Het verlenen van accountmanagement- en projectmatige ondersteuning aan projecten, zoals het opstellen en het bewaken van contracten.
  • Het bewaken van de voortgang en input leveren voor verschillende financiële rapportages.
  • Ondersteuning bij interne en externe communicatie, marketing, pr-activiteiten en marktonderzoek, website, nieuwsbrieven en het verder ontwikkelen van e-learning.
  • Ondersteuning bij het organiseren van trainingen, cursussen en congressen.
  • Voorbereiden van bezoeken aan internationale beurzen en congressen.

Het is een echte regelfunctie, waarbij doortastendheid, creativiteit en het houden van overzicht belangrijk zijn. In deze functie ben je veel in contact met (inter)nationale klanten, heb je gevoel voor representatie en is het nemen van verantwoordelijkheid voor je vanzelfsprekend.

De ideale kandidaat

  • HBO werk en/of denkniveau.
  • Kennis en ervaring met project- en bedrijfsmatig werken. 2 – 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie.
  • Ervaring met het plannen en organiseren (van o.a. trainingen) is een sterke pré.
  • Goede communicatieve, organisatorische en sociale vaardigheden.
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Beheersing van het Office pakket.
  • Stressbestendig, enthousiast en oplossingsgericht.
  • Beschikt over een gezonde dosis humor en voelt je thuis in een klein team, binnen een dynamische organisatie.

Wat bieden we?

Naast een leuke baan en een marktconform salaris bieden wij je een aantrekkelijk en breed pakket aan arbeidsvoorwaarden. GD heeft een bedrijfseigen CAO en aanvullende regelingen. Het arbeidsvoorwaardenpakket bestaat onder andere uit een vaste eindejaarsuitkering, 25 vakantiedagen en 11 adv-dagen, flexibele werktijden, mogelijkheid uitruilen van arbeidsvoorwaarden, bijdrage premie zorgverzekering en een prima pensioenregeling.

Waar kom je te werken?

Voor de bijna 5 miljoen laboratoriumbepalingen die we per jaar uitvoeren, hebben we één van de grootste en modernste veterinaire laboratoriums ter wereld tot onze beschikking. Daarnaast beschikt GD over een team van dierenartsen, specialisten en wetenschappers. Zij voeren de diergezondheidsmonitoring uit, doen praktijkgericht onderzoek en ontwikkelen programma’s voor dierziektepreventie en –bestrijding. Samenwerken is voor ons vanzelfsprekend. GD is een bedrijf met een gezonde ambitie, waar je ruimte krijgt om initiatief te nemen.

Interesse?

Herken je jezelf in dit profiel en ben je enthousiast over deze functie? Dan zien we jouw motivatie en curriculum vitae graag tegemoet. Solliciteren kan tot uiterlijk 3 november 2019. Vragen over de functie kun je stellen aan Ruth Bouwstra, Manager CRC, via telefoonnummer 06-207 895 86, of Jan Willem de Vries, Manager BD, via telefoonnummer 06-127 052 99.

Solliciteren

Een assessment en/of persoonlijke profielanalyse kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

Oude browser

We zien dat u gebruik maakt van een verouderde browser. Niet alle onderdelen van de website zullen daardoor goed functioneren. Download nu de laatste versie van uw browser om veilig te kunnen surfen.

GD maakt gebruik van cookies om onze website te analyseren en de functionaliteit te verbeteren. Meer info vind je in ons cookiebeleid.